SILNIČNÍ ÚPRAVA
"8PS mezi cestovní úpravou a 3K..."
Využití úpravy:
silniční a terénní závody
Maximální výkon:
8,1PS/8600min-1
Maximální točivý moment:
6,7Nm/8500min-1
Sada obsahuje:
upravený válec a jednokroužkový píst, dva litinové kroužky a čep s pojistnými kroužky
návod (graf, podrobnosti k montáži, poznámky k vhodnému sání a nákres výfuku z měření)
Předpoklady:
špičkový stav motoru, příslušenství a zkušenosti s odladěním motoru!
Poznámky:
je nutné dodání Vašeho válce, na přání zvolené vrtání válce, úprava hlavy +400Kč
Možnosti:
výhodné použití závodní hlavy, podrobnosti řešeny individuálně
Cena:
4200Kč + 200Kč balné a dopravné, (druhý píst 700Kč, kroužek 150Kč, převrtání válce 300Kč), spěšně +30%
Platba:
dobírka (hotově při převzetí), nebo platba předem na účet, přeprava Českou poštou
Dodání:
4÷16 týdnů od převzetí zásilky (dle aktuálního objemu zakázek, je nutné objednat včas)
Úprava vhodná zejména pro silniční závody, využitelný výkon
motoru leží v rozmezí 6500min-1-10500min-1. Rozdíl třídy
proti úspěšné a odladěné (6,PS) cestovní úpravě je zřejmý ze srovnání grafů průběhu výkonu motoru.
Silniční úprava dohání 3K -závodní úpravu, kde je vzhledem k nutným požadavkům na
špičkový stav motoru a zejména zkušenosti s nastavením parametrů motoru maximální
výkon pro mnohé závodníky těžko dosažitelný. Proto dvoukanálová silniční úprava
s pomocnými výfukovými okny nabízí velice slušný kompromis mezi nutnými zkušenostmi a výkonem.
Součástí sady je výbrus válce s jednokroužkovým
pístem a dvěma kroužky. Výbrus válce s vůlí 0,05mm. Možné vrtání válce 41,5mm, zdvihový objem 60ccm.