logo logo


Úvod Projekt Kontakt Nabídka
Miroslav Stejskal 50ccm
MS50

MS50 GP 2014

MS50 MS50 MS50 MS50

Moment, výkon versus silnice?

MS50 MS50 MS50 MS50

Válec, výfuk a převody.

Měření?

MS50 MS50 MS50 MS50

Změna předstihu zážehu 1,1-2,1mm před HÚ, změna kompresního objemu (0,2ccm), viskozita převodového oleje, výfuk.

MS50 MS50 MS50 MS50

Změna časování sacího kanálu, změna teploty výfuku, 19-21mm karburátor, vypláchnutí válce.

J?

MS50 MS50 MS50 MS50

Co se kde "točí", když se měří.

Rotační šoupátko

MS50 MS50 MS50 MS50

Krátký sací kanál s dostatečným průřezem, snadná změna časování -výška pístu...?

MS50 MS50 MS50 MS50

Zvětšuje šířku motoru, doslova obousměrně. Obtížné umístění zapalování na klikovém hřídeli.

Sání

MS50 MS50 MS50 MS50

Kudy a jak?

Brzda

MS50 MS50 MS50 MS50

Převodovka

MS50 MS50 MS50 MS50

Tříkvalt třikrát jinak, aneb k čemu mohou být výsledky měření, když se motocykl "rozjede na papíře". Srovnání hnací síly na zadním kole a její využitelné části ke zrychlení po odečtení jízdních odporů. Poslední graf ukazuje porovnání dvou motorů (rozdíl více jak 2HP). Nárůst využitelné hnací síly je podstatně menší, než se může zdát.

Rozvod

MS50 MS50 MS50 MS50
MS50 MS50 MS50 MS50

Průběh rozdílů plochy výfukových a přepouštěcích kanálů a několik dalších závislostí rozvodu dvoudobého motoru.

Optimalizace

MS50 MS50 MS50 MS50

4K

MS50 MS50 MS50 MS50
MS50 MS50 MS50 MS50

MS50 MS50 MS50 MS50

3K

MS50 MS50 MS50 MS50
MS50 MS50 MS50 MS50
MS50 MS50 MS50 MS50
MS50 MS50 MS50 MS50

Přeladění výfukového systému

MS50 MS50

Plochá křivka průběhu výkonu motoru v širokém rozsahu otáček.